Saturday, November 11, 2006

Kinsay walay buot?

Kinsa naay buot?

I believed we all have freedom of speech and will take this opportunity speaking of the services of blogspot these past few days yet not just this week I encountered but sometimes long ago. I was thinking it might be the site I am clicking on or the network. It was fathommable if I couldn't hear any music to some of the blogsite for Firefox reasons. Although it is a free but it could also brought us turmoil when were about to write or leave something abruptly will frozed and all are gone. Sometimes don't have patience in everything :( to my dismay i grounded myself to blogspot either other site. Please be with me guys for the inconvenient:(

Before hitting over blod pressure I should have uttered what my title all about.

Yesterday, I voluntarily taking care of our 2 yrs old nephew actually don't have choice. My sister Cecile who is the mother was busy of the school activities to her other kids. It happened also when our parents had some important errands to do so. It was only Jeruh and me left in the house. Jeruh was sleeping when my sister left and me at downstairs watching t.v. I was confident enough to leave Jeruh alone sleeping. No wonder my parents, sister and brother will never ever trust me to take care of our nephews they knew how untrusworhty I am...heheh
when Jeruh was awake at 1:00pm definitely he as not yet taken his lunch only the milk given to his mom.

Here's the scenario: Let me hear kinsa ang walay buot namo. I knew i would soon become a mother and won't let it happened..

I heard Jeruh was crying and me never went upstairs instead of:

Me: (shouting) Jeruh, ayaw hilak diha naug diri ( hala patay ang nagbantay kay buang) Well, he knows naman sad mo kanaug sa taas nga hagdan. We taught him na if mo naug siya mo lingkod siya every step para maka balance siya. He did that when he started to crawl on the stairs.

Jeruh: continue crying calling his mom...

Me: ( shouting again wala jud tawon ko ni saka) Jeruh naug lagi diri
Jeruh: continue crying calling his mom...

Me: super lingaw kaau ko sa t.v. gi deadma nako ang hilak ni Jeruh 'till time ngaa na hilom ra siya ug ninaug...imagine that? ang bata ni tupad ra nako. nag lingkod siya and me ga higda..wala jud tawon pa nako pakan-a ang bata.ka luoy sad sa bata oi. ang nanny kay walay buot...hehe

Jeruh: was so silent ni tan-aw rasad siya sa t.v.

Me: Few minues after I asked Jeruh, u wanna eat now? ala 1:00 na angay pabanang pangutna-on..Yes, oi basin busog pa siya sa iyang milk...heheh good thing he refuse kay siya jud ang akong pasakuraon..yeah kabalo nana siya mo sukad siya mismo. I told him if he doesn't want to eat there is bread in the table..

--basin ang bata gigutum na..walay puangod nga iyaan gipasagdaan ra jud tawon ang pag umangkon..ni kuha tawon ang bata ug bread..

Jeruh: Te, is this bread? He can speak also...
Me: Y es, kaon anah ha unya kuha lang ug tubig..( ang water dispenser makab-ot raman niya and he can of course operate it pati sad iyang glass makab-ot ra niya kay mo tung-tong man ug chair..

Jeruh: ni balik ug lingkod ug ni kaon sa bread...

Me: When i feel gutom ( unsa nalang ang bata) ni kaon ko and dili pasad tanto ko buang ako gihungitana ang bata 4 ka hungit ra jud.. dayun gi sugo nako c Jeruh pagkuha sa tubig para iya ang ako..waaahhhh

Jeruh: Yes te..and he give me water..heheh

---Kinsa naay buot???

While we were watching t.v. and because my family is fan of Kapuso (channel 7) He knows if it is Kapamilya or Kapuso that you are veiwing..

Me: tuning in to Channel 3 (Kapamilya) Wowowee man toh nga time lingaw kaau ko ga tan-aw..while ang bata ga aligut-got..
Jeruh: 'Te Eat Bulaga lang...
Me: Unya ako papildi diay ug bata? bata baya sad ko...nag tuman ko ako
Jeruh: 'te balik sa Eat Bulaga lagi..
Me: ni kaging ko ug samot.
Jeruh: "te asa man ang remote? ug iya dayun gi kuha sa akong kamot..
Me: hala ni ulbo jud akong kaspa sa kalagot...hehe perti nakong pakig ilog tawon sa remote 'till ni hilak ang bata..hehe pero later on ako gihatag..

----Kinsa man ang naay buot?
another thing at that hour gihapon.

The phone is ringing and he is sometimes our operator.. Kabalo na siya sa etiquette sa phone..

Me: Jeruh answer the phone ( paetz jud tawon sa tapulan 2yrs old gi apil2)
Jeruh: changing the channel to MYX mo said...no, ikaw lang tubag 'te
Me: gahi lagi ka ug ulo Ruh...ari ng remote adto channel 27 kay bati na..segi adtoa tubaga lagi na ang phone pagdali..
Jeruh: ni kaging wala jud ni kihol..perti sabay sa music (forgot the title of the music)
Me: as in ni ulbo nasad akong kaspa..Jeruh tubaga ang phone.. dayun gikuha ang remote..
Jeruh: ikaw lang tubag 'te...
Me: nangilad pako...dali tubaga ang phone basin c Lola o Lolo na nimo..
Jeruh: dili lagi ko tubag.. ga salimoot ang nawong..

wala jud tawon nag pa ilad..heheh ug ako wala sad nako gi tubag..'till my brother mao ang ni kanaug ni tubag sa phone...(actually naminaw ra ang akong brother namong duha iyang gisumbong ang tanan sa akong nanay)

Another phone ring..

Me: Jeruh dili pa gani ka mo tubag sa phone naay bakos ka tilaw jud ka anih..dali tubaga ang phone imo nanang mama..(ang wrinkles nako grabe ni salimuang sa kalagot sa bata)
Jeruh: aysa 'te ha kuha sako tubig.. (pagbalik niya) 'te Gloria pangita
Me: Hay salamat ni sugot...I told him shouting...pangutan-a kinsa nah..
Jeruh: C ate Marfe te...
Me: dayun dagan sa phone...hehehe

---Kinsa namo ang naay buot?

Jeruh is the youngest of our nephew. He is not spoiled brat but like all the attention from us. He is smart at the age of 2 yrs that can speak fluently with different talents. Among the 4 brother he is the one i really love to go when we do shopping for being so behave unlike his brother Jared and Japheth. He is not like Jared who is assuming that look alike of Sam Milby but he is just a typical adorable kids that soon would kill a thousands girls..heheh

---and now, Kinsa man ang naay buot namong duha?

1 comment:

Anonymous said...

Genial dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

Subscribe

RSS Feed (xml)