Monday, July 07, 2008

tagay sa mga guapang bisdak

:: Sinugdanan ::

Gina awhag nako tanang Bisayang Dako (BisDak) sa kahanginan na musalmot aning akong tagay aron kitang tanan malingaw ug magkailhanay. Inig human nimo ug tubag sa tagay, palihug ug balik sa BLOGSILOG aron mabutang imong ngalan sa listahan ni master. Kasabot? Hehe

Ang Nakigduwa: 1. Chikai (BLOGSILOG) 2. Tere (Blessings in Life) 3. Choco (Dashing Smiles) 4. Kittykay (Radiology Updates) 5. Vicy (Janeth Vicy’s Life Jouney) 6. Ylan (Sweet Serenity) 7. fit4all

1. Aha ka karon? - balay
2. Ni kaon na ka? - humana
3. Minyo na ka? - dalaga pa
4. Kung ing-ana man galing, unsa may plano nimo sa imong kinabuhi? - dili pako ka plano ako lang sang esulit akong pagka daga..ehheh
5. Gapamalikas ka ba? - usahay.
6. Aha ka man nag-wara2x adtong petsa 14? - murag tua ko sa camotes ai kalimot ko.
7. Unsa may kalingawan diha sa inyoha karon? - nah wala jud tawon pc ra ang naa diri ug tingok sa electric fan.
8. Kamulo kag tubag ani, naa bay naka-utot sa imong mga kauban diha? - wala ako raman isa.
9. Ngano man murag nakakatawa ka adto nga pangutana sa utot? - wala raman ko kaayo nakatawa
10. Unsa imong pinakaunang giinom pagmata nimo? - tubig
11. Na-higugma ka na ba sukad? - naman oh.
12. Unya, patsada pud imong pamati adtong mga panahona? - asus sobra pa patsada langit gud ang imo bation basta mahigugma ka.
13. Talawan ba ka? - di man kaayo
14. Siguro nag-gara2x ka nasad adtong ni-aging adlaw noh? - wala man kay na busy daw ko sa akong miga na kasal
15. Sus, maulaw pa gyud na syag angkon uy, sa tinood ba? - nah kasabot na wala kay angay ba sa ka busy?heheh
16. Lain pay ato, aha man imong lalabs karon? - pangita-onon pa sa kahanginan
17. Dawbe, palangga kaayo nimo imong lalabs? - pangita-on nako na mo palangga jud nako
18. Palangga ka pud kaha niya? - mao gani segurdohon na palangga jud ko..hehe
19. Sigurado ka? - kilatison ug maayo jud para sigurado!
20. Unsa may ma-daw2x nato diha sa inyo karon? - nah patay kay wala ang ref wala jud sulod.huhu
21. Unsa may buhaton nimo kung makakita kag guapa sa dalan? - tan-aw rako..mas guapa paman ko..hahaha
22. Di ka maglaag karon? - mag kumpra ra seguro.
23. Unsa may sekreto nimo na payts ra pud mabal-an namo? - wala man koy sekreto kay dili unya sekreto kung ibutyag.
24. Unsay sud-an ninyo diha? - chicken hotdog
25. Gapangantyaw ba ka? -dili seryoso man ko nga pagkatawo..heheh
26. Unya, nalingaw pud kaha imong gikantyawan? - dili man gud ko kabalo ma ngantyaw
27. Unsay luod paminawon, TUBOL o LUBOT? - tubol oi!!!
28. Chui pud magbinisaya ba kay kitakita ray magkasinabot? - mo lang..
29. Naay gatukar na sonata diha karon? ako ra blog na tukar
30. Pila mo kabuok magsuon? 8
31. Puwede mangutana? - padayun dayun
32. Nalingaw kag tubag2x ani? - lingaw sad..
33. Aha man imong barkada karon? - na sa ilang tagsa-tagsa ka balay o opisina
34. Nadam-ag ka na ba sukad? - subra sa ka tanga..hehe
35. Gaba ra! Dawbe, gisakitan ka? - pwede palang mang labay ug tawo ako na gibuhat.hehe
36. Daghan lamok sa inyo? - wa man sa sulod pero sa gawas naay ginagymay
37. Unsa imong ikatambag sa mga tao nga gapanglibak sa imo? - wala koy paki
38. Pero sa tinood, gusto gyud unta nimo sila tuklu-on daw ilamba-lamba sa ding2x ba? - wala ra koy libog dili ko mangilabot nila.
39. Manimalos diay ka? - dili man..ihilom ra nako.
40. Naa ba kay mga pagbasol sa kinabuhi? - naa gamay. tawo raman ta gud na gipangtawo na dili perpekto..hehe


--Ang tagay ni Chikai na lapas na sa oras ayha pako ka buhat..huhu pasensiya Chikai ug salamat kaayo!:)


:: Katapusan ::

No comments:

Subscribe

RSS Feed (xml)